Sådan kan du optimere din virksomhed med telefonservice

Annoncørbetalt indhold

Som virksomhedsejer ved du sikkert allerede godt, hvor meget din telefon kan ringe i løbet af en dag. Alverdens mennesker vil gerne have fat på dig; kunder, samarbejdspartnere og kollegaer. Derfor kan det at besvare telefonopkald være et helt job i sig selv.

Måske vil du egentlig gerne have en serviceafdeling, der kan besvare alle opkaldene til din virksomhed. Men du har ikke plads til flere ansatte på kontoret. I så fald skal du ikke fortvivle. Du kan nemlig få telefonservice. Her får du et eksternt team, der står klar til at besvare din virksomheds opkald.

Få flere ansatte, men ikke mere administrativt ansvar

Når du vælger at hyre et eksternt telefonserviceteam, får du flere ansatte – men ikke mere administrativt ansvar. Da teamet netop sidder på en ekstern afdeling, har de deres egen kontorplads, udstyr, administrative team og alt det andet. Derfor får du flere hænder i virksomheden, men uden al besværet.

Det betyder derfor også, at det er en af de billigste måder, hvorpå du kan udvide din virksomhed. Her skal du nemlig ikke til at holde dyre rekrutteringsrunder eller spekulere i personaleomsætning. Alt det klarer det eksterne telefonservicefirma for dig.

Få hjælp til at besvare netop de opkald, som du har brug for

Du bestemmer helt selv, hvad telefonserviceteamet skal hjælpe dig med. Det kan blandt andet være:

  • Vejlede kunder om salg, anvendelse, returnering osv. af produkter
  • Viderestille opkald til relevante kontaktpersoner i virksomheden
  • Tage imod ordrer
  • Tage imod telefoniske beskeder

Når du får et telefonserviceteam, vil teamet jævnligt blive trænet i, hvordan din virksomhed fungerer. Her vil de lære om forretningsgangen, serviceydelserne, produkter og lignende. På den måde vil dit team altid være godt klædt på til at besvare opkald fra kunder, samarbejdspartnere og andre interessenter.

Få også hjælp med sociale medier

Når det kommer til kundekontakt, er flere og flere kunder begyndt at anvende sociale medier som kommunikationsværktøj. Derfor er det også vigtigt, at du møder dine kunder her. Derfor kan du også tilkøbe pasning af sociale medier, når du får et telefonserviceteam. På den måde er du altid klar til at besvare henvendelser fra dine kunder.

Related Posts

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *